Kvalitétshäng, förvirrad statskörning och HLR-kurs

 
Idag hade jag inbokat en HLR-kurs för barn från klockan 11:00 till 15:15 i Torslanda.
Så jag tog mig en frukost i Göteborg och spendera lite missad tid med min saknade vän Karolina. Hon har börjat på Handels i Göteborg och det är så roligt och veta vad som händer i hennes liv just nu. Känslor, händelser och nollningen! Jag är så nyfiken. Hon verkar som tur är ha hamnat rätt. Göteborg är hennes stad verkligen. Så jobbigt egentligen hur alla mina vänner bara sticker iväg och att även jag förhoppningsvis snart sticker till andra sidan jordklotet. Det är skrämmande men så häftigt!
 
Efter våran mysiga frukost begav jag mig mot Torslanda.
Herregud, jag och Göteborgs innerstad går inte jättebra ihop. Jag beundrar de människor som är dukitga på att köra bil i Göteborg för jag har verkligen noll koll. Jag kan garantera att minst 10 bilar säkert skrikit på mig bakom deras rattar och undrat vad fan jag hållt på med. Men tillslut hittade jag rätt och det var en otrolig lättnad. Puhh, tur att jag inte kör så ofta i Göteborg trots allt! Här hemma i Kungshamn finns det bara en väg och följa, det behövs inte mer än så ;) Men men, HLR-kursen gick bra och nu har jag äntligen mitt intyg. Ett steg närmare Australien!
 
Nu, efter denna hektiska dag, är jag helt slut i huvud och kropp. Blev bjuden på en härlig middag av mina fina föräldrar på Harrys. Det var behövligt! Så nu lägger jag mig mätt och gó och kollar på Gossip Girl!



Kom ihåg mig?