If two people are meant to be together, eventually they’ll find their way back.

Bilder av mig på Josefine på hennes bal i våras
 
Blir så sugen att fotografera igen när jag tittar tillbaka på dessa bilder
Och på tal om dessa bilder och Josefine så smsa hon häromdan och frågade om vi inte skulle ta en liten photoshoot snart. Blev jätteglad och självklart ska vi göra det! Ska bara några bra helg då det passar oss båda. Josefine och jag är barndomsvänner. Vi satt praktiskt taget ihop under våran uppväxt. Men i mellanstadiet började vi gå skilda vägar. Träffa olika kompisar och växte helt enkelt ifrån varandra, det är ju sånt som händer. Men så på något sätt hittade vi tillbaka till varandra och det gjorde vi nu under gymnasiet. Idag är jag så himla glad att ha henne som vän. Josefine är så godhjärtad, ärlig, härlig och vacker. Och hon förtjänar att höra det oftare. Ni hittar hennes blogg här!

Jag kan inte beskriva hur rörd och glad jag är när jag läser detta! Ska villigt erkänna att det trillade en tår när jag tänker på att du suttit dig ner och skrivit det här, och när jag tänker på alla minnen vi har och kommer att få!

Såg det i fredags kväll, men helgen har varit så fullspäckad och hektisk att jag inte hunnit med att skriva något. Har inte velat lägga lite tid på att skriva till dig och inte bara skicka iväg något.

Är så glad och tacksam över att jag har en sådan fantastisk människa som dig i mitt liv och att vi har hittat tillbaka till varandra! Det betyder oerhört mycket för mig! Detta inlägget kommer att göra mig glad i veckor framöver! PUSS

Svar: Din kommentar gjorde mig minst lika glad! Du är underbar vännen! Vi kommer ha många år framför oss med nya minnen att ta del av :)
Frida Östberg




Kom ihåg mig?