Favoriter just nu

 
Mina Nelly-favoriter just nu!
Jag är inte världens klädfantast och följer väl inte alltid trenderna men jag tycker självklart det är kul. Jag älskar mönstrat och stilrent, det är väl så man skulle kunna beskriva min klädstil. Två saker som egentligen är raka motsatserna men när det blir rätt så är det verkligen så snyggt! Sen har jag insett att jag faktiskt älskar hösten. Det är nästan min favorittid på året, åtminstonde halva hösten då det är lite som lugnet före stormen. Älskar att dra på mig lite mer kläder och slänga på sig kängorna och koftorna. Dessa kläder hade varit på väg till mig just nu om det inte vore för att jag måste prioritera annat just nu! ;)
 
Som att jag ska på hälsoundersökning imorgon angående au pair och kolla mina vacciner! Och imorgon skickar jag äntligen in de första papprerna så jag kan boka en intervju snart! Äntligen får jag ta ett steg på vägen mot Australien!
 



Kom ihåg mig?