inte långt kvar nu

Då var det dags.
Dagen med stort D är kommen. Studenten 2013. Min studentdag! Jag har längtat efter den här dagen i så många år nu att jag nästan tappat hoppet om att den faktiskt skulle komma. Men nu, nu står vi här med den framför oss. Magen vrider sig samtidigt som jag knappt kan sitta still av exaltering. Det är en dag med så mycket blandade känslor trots att vi utåt bara kommer visa lycka, skratt och glada tjut. Hur vet man om man är redo eller inte? Vem säger att tre år räcker för att jag ska känna mig redo för att lämna vår trygghet i SP10B och Agnebergsgymnasiet? Jag vet inte, men just nu är jag kluven. Det enda jag vet säkert idag är att imorgon kommer jag ha den bästa dagen i hela mitt liv. Jag kommer att njuta fullt ut, skrika ut allt jag känner och inte ge efter för en sekund!
 
Idag gjorde vi lakan till studentflaket
Alla var så glada samtidigt som det var en nervositet i rummet som man nästan kunde ta på. Vi är alla pirriga och förväntansfulla. Vi alla känner en stor sorg att behöva lämna våran fantastiska och underbara klassföreståndare som gjort våra två år, som klass, till något extra! Vi är alla rädda inför framtiden. Vi undrar alla redan när våran nästa reunion kommer att ske. Vi har skapat så många fina minnen tillsammans och jag beundrar alla så mycket. Jag älskar mina klasskamrater och vad vi har åstadkommit tillsammans.
 
De senaste två dagarna har det varit studentfester
I söndags spenderade vi kvällen på Skeppsviken och i måndags var det landbadet. En tradition i Uddevalla som görs varje år för studenterna dagarna innan studenten. Vi kunde inte fått bättre väder, två riktiga sommarkvällar som var helt underbara. Det var många studenter och alla var så jävla glada, vilket smittade av sig så otroligt mycket. Idag sitter man bara hemma och försöker ta in allt. Så svårt att greppa.
 
Nu, mina kära vänner, ska jag sluta tjata. När detta studentkaos är över och vi återgår till rutiner så kommer jag visa er så mycket bilder från den här fantastiska tiden jag haft nu. Klockan 14:00 imorgon springer jag ut och sjunger att jag har tagit studenten och det ska bli så jävla roligt! Hoppas ni tänker på mig så hörs vi igen om några dagar. Puss!
 



Kom ihåg mig?