I'm Chuck Bass

Kollage av mig. Bilder från weheartit
 
Åh Chuck Bass, om du ändå fanns på riktigt
I första säsongen av Gossip Girl förstod jag inte vad alla såg i den omtalade "Chuck Bass" som hans karaktär heter i serien. Men det är nu i tredje säsongen jag verkligen fallit pladask för denna man. Så vacker och sårbar. Som på nytt kär igen. Haha, så töntigt men blir helt salig när jag ser honom i serien. Drömkillen! Sen måste jag även tillägga hur underbart det är att han är från England egentligen. Här är en interljuv när han pratar just brittiska! Känns konstigt och se eftersom det inte låter som Chuck (och Chuck har ju världens underbaraste röst), men jag kan inte låta bli att älska det. Brittiska är så härligt.
 
If two people were meant to be together, eventually they'll find their way back - Chuck Bass



Kom ihåg mig?