Första springturen

 
Ja, jag ska vara ärlig och säga att detta blir min första springtur på väääldigt länge
Men det börjar närmar sig att fotbollen ska börja rulla igång igen och då får man väl försöka anstränga sig lite. Vill även försöka få in en vana nu att börja springa lite innan Australien. Håller tummarna nu att jag håller i det, har så lätt för att tappa motivation och vilja när jag hållt på ett tag. Gymkortet har jag ju sagt upp nu pga av att det inte används så flitigt under sommaren och för att det defintivt inte kommer användas i höst. Så jag får hitta andra träningssätt istället. Min vän Karolina tillexempel! Hon bor lite "off" skulle man väl kunna säga, så hon har en bit till gym och liknande. Istället är hon världens påhittigaste och hittar massvis med nya träningssätt hemma hos henne. Igår sprang hon med en vattenfylld hink upp för backar som vägde runt 8 kg, hur smart? Beundrar hennes kreativitet.
 
Hur gör ni för att hålla motivationen uppe?

Det heter "löptur".

Svar: Men jag säger springtur :)
Frida Östberg




Kom ihåg mig?