nyårsprat och 2013

 
 
Såhär såg jag ut på nyårsafton. En enkel topp och under hade jag en glitterkjol. Festligt och enkelt! Kvällen började tillsammans med mina finaste tjejer hos Louise där vi skulle käka middag. Jag stod för varmrätten som blev laxplanka, det blev faktiskt riktigt gott! Hela middagen var en riktig tiopoängare. Dock fick Fannie ett 2 cm långt fiskben i halsen som slutade med att hon fick åka in till sjukan för att få ut det! Haha, ett riktigt äventyr på självaste nyårsafton. Själv drog jag efter middagen vidare med bilen in till Uddevalla för att få fira tolvslaget med min älskling. Jag ville helt enkelt få med båda delarna! Jag ville fira in det nya året med mina vänner och min pojkvän och då fick det bli såhär, vilket jag inte hade något emot. Gillar egentligen inte nyår så det var skönt och vara nykter!
 
Har stora förväntningar på 2013. Som jag nämnt hundra gånger är det bara fem månader kvar (exakt på lördag) tills jag står där och skriker av lycka som student! Därefter väntar en underbar sommar på världens bästa västkust. Efter sommaren är det dags att släppa taget om all trygghet och stå på egna ben. Jag har bestämt mig nu att jag VILL till Australien och att jag SKA till Australien! Så, i stora drag, kommer mitt år att se ut och det kunde inte sett bättre ut.



Kom ihåg mig?