The Desolation of Smaug

 
 
Igår var jag på bio tillsammans med Josefine
Vi kollade självklart på den nya Hobbit-filmen! Egentligen, om jag ska vara ärlig, är det inte min typ av filmer. Jag hatade Sagan om ringen filmerna när dom var populära och totalvägra dom. Men efter att mitt ex (som älskar Sagan och ringen) fick med mig på första Hobbitfilmen och fick mig att se alla Sagan om ringen filmerna så fick jag ändå acceptera att dom är bra! Inte min typ, men väldigt bra! The Hobbit tycker jag är mycket mysigare än de andra filmerna så därför ville jag gärna gå med Josefine som älskar dessa filmer. Denna film vad verkligen jättebra och fylld av spänning! Nu är det bara ett år kvar tills nästa och sista :-) Tills dess tänker jag njuta av Ed Sheerans låt "I See Fire" som är soundtrack till filmen. Helt underbar!



Kom ihåg mig?