Let's do this!!

 
Allt är bokat och klart!
Den 21:e Januari drar vi på vårt livs äventyr till ett land som vi drömt om sen vi gick på högstadiet. Australien har alltid varit ett drömresemål och att jag äntligen får åka dit, dessutom med min bästa vän, gör mig så jävla lycklig. Vi kommer börja vår resa i Melbourne och under 7 veckors tid ta oss norrut till Cairns där vi ska flyga hem den 10:e mars! Jag är så taggad på allt vi kommer att uppleva och trots att det kommer bli en tajt backpacker-budget så tror vi kommer få den bästa resan i våra liv. Ser fram emot det här så mycket och kan knappt bärga mig tills vi är iväg. 42 dagar kvar!! Kan knappt fatta det! Jag kommer att uppdatera bloggen från down under så mycket det bara går och jag hoppas ni hänger med på min och Lisas resa! Om Lisa skaffar blogg så ska jag garanterat länka den så kan ni följa med från flera håll. Åh, det här så bli så roligt och jag längtar sååå!

Är sååååååå glad för din skull!!! Och är väldigt avundjsuk! Ni kommer att få en helt fantastisk resa! En resa ni båda är värda <3




Kom ihåg mig?