Liseberg

 
Förlåt för att jag varit lite avlägsen det senaste
Men här är jag! Har ju hänt en del sen sist vi pratade, herregud vad mycket jag har att berätta. Eller inte. Det enda som i princip har hänt är att jag varit på Liseberg med mina fina (och defintivt saknade) vänner! Var där till stägning och blev som ett barn den sista timmen. Det var väldigt mycket folk där så under hela dagen var det drygt 30 minuters kö överallt! Men runt två timmar innan stägning så började folket droppa av och man kunde leka av sig lite i attrationerna! Liseberg är verkligen ett måste varje sommar. Iår gick jag inte hem tomhänt heller! Vann mig en liten chipspåse bland alla lotterihjul! Även om det inte var stjärnvinst var det alltid något. Guld värt på vägen hem i bilen med en påse grillchips iaf!



Kom ihåg mig?