bitter

Ber så mycket om ursäkt för min frånvaro här på bloggen men ärligt talat så har jag inte haft ett skit att berätta för er. I torsdags blev jag jättejätteförkyld och fick vara hemma från jobbet på fredagen. Resten dagar har sett lika dana ut: har jag inte jobbat så har jag legat hemma i min säng och spelat sims för att försöka bli frisk någon jävla gång. Inte så intressant för er och läsa direkt. Idag, tisdag, är jag fortfarande jätteförkyld men på väg mot det bättre.

Valborg idag också.
Idag ska vi fira in våren. Hade tyvärr varken lusten eller pengarna till att fira in våren ikväll med mina tjejer idag på Smögen. Får prioritera min förkylning och min plånbok ikväll helt enkelt. Men inte är väl jag bitter. Jag ska krypa ner och spela sims, hela kvällen! Imorgon ska jag jobba och tjäna pengar innan min älskling kommer. Alltså hör på mig!!!! Hur gammal var jag nu igen? 45? Jag behöver något som skakar om mig. Jag behöver Magaluf och sjuka fyllor, bara 21 dagar kvar!!!
 
Bilden har inte någonting med inlägget och göra egentligen. Såg väl lite trevligt ut bara med en glad Frida



Kom ihåg mig?