aldrig mer matte

 
Idag har jag varit produktiv minnsan.
Började dagen halv 9 med att spenderade min första fredag denna terminen i skolan med ett kursprov i matte c! Äntligen så är skiten över. Aldrig mera ska jag behöva derivera, kolla på grafer eller faktorisera. Så jäkla skönt det var att lämna in provet och veta: Aldrig mer! Plus i kanten var väl också att det kändes bra. Tillräckligt bra för att känna att det inte var ett IG i alla fall! Väl hemma blev det ett pass på gymmet med Lisa. Körde mitt pass jag fått av min PT som går på drygt 50 minuter. Då tränar jag hela kroppen och avslutar med övningar som ska stärka upp min rygg. Trots ett matte prov så tycker jag dagen och helgen började hur bra som helst. Imorgon är det utgång på Lagergrens och på söndag är det seriepremiär!!
 

UPPDATERAT: Fick idag reda på att jag fick långt över gränsen till godkänt på provet, känns gryyyymt!!!



Kom ihåg mig?