Från Tio till Ett

10 saker jag tycker om:
Min kamera.
Skriva.
Skratta.
Min Mathias.
Musik.
Instagram.
Solsken och plusgrader.
Mina vänner.
Min familj/släkt.
Att resa utomlands.

9 saker jag tycker mindre om:
Att vara förkyld.
Blåst.
Batteritiden på iphone.
Skoskav.
Åka buss.
Att inte ha några pengar.
Dagen innan prov/inlämning.
Min bettskena.
När alarmet ringer 05.10.


8 bloggar jag läser:

7 saker jag vill göra i framtiden:
Ta studenten.
Jobba i Guadeloupe.
Få inreda min första, egna lägenhet.
Jobba med något jag tycker är roligt.
Vara lycklig.
Skaffa familj med någon jag älskar.
Skriva en bok.

6 filmer jag tycker om:
My sisters keeper.
Love and other drugs.
Tarzan.
The Notebook.
Lejonkungen.
Dear John.



5 saker jag är rädd för:
Trånga utrymmen.
Att förlora någon nära.
Göra sönder min kamera.
Låsa dörrar.
Se tillbaka på mitt liv och inte känna mig nöjd.

4 ord som beskriver mig:
Omtänksam.
Mysig.
Kreativ.
Lycklig.

3 saker jag ser fram emot:
Sommaren.
Min 18-årsdag.
Nickelback konsert.


2 snygga kändis-killar:
Channing Tatum.
Cimon Lundberg.

1 bra låt:
Skinny love - Bon Iver

Oh, gillar listor :) och måste säga att jag känner mig hedrad!




Kom ihåg mig?