Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?

Igår såg jag och kärleken på The Great Gatsby
Har velat sett den så länge och den var helt klart sevärd. Lite lång emellanåt men överlag så är det en väldigt fräck, underbar och framförallt mäktig film. Jag älskar vilken stark vänskap Gatsby och Nick Carraway bygger upp under filmens gång och slutet blev en blandad känsla. En hatkärlek. En annan sak jag älskade var musiken i filmen! Tråkigt att inte hela soundtracket finns på Spotify finns ännu men dom har några låtar, här är länken till den (Dom tre översta är några av mina favoriter). Så om ni har en kväll över så tycker jag absolut ni ska se denna.

one week. | via Tumblr
you're the bad boy that I always dreamed of | via Tumblr
Fly away with me? | via Tumblr
tumblr



Kom ihåg mig?