Genom eld och vatten

 
Lisa är en tjej som jag aldrig har tvivlat på. Jag är så glad över att ha den här människan i mitt liv och är så stolt att jag får kalla henne för min bästa vän. Vi har varit bästa vänner i drygt tio års tid och jag tvivlar inte en sekund när jag säger att de tio nästkommande åren kommer se desamma ut. Det är verkligen få vänner jag har så roligt med och är så bekväm med som med Lisa, och det värdesätter jag högt. Just nu planerar vi våran vinter och förhoppningsvis kan vi inom en snar framtid befinna oss på andra sidan jordklotet. Hoppas, hoppas!

Kära Frida!
Fick tårar i ögonen (som den känslomänniska jag ju är;) när jag läste det fina du skrev om fasters finaste Lisa....OCH om er fina vänskap <3

Vill bara säga att ni BÅDA är jätte fina, goa & sjuuuuuuuuuukt roliga tjejer :)

Önskar er båda en riktigt bra resa, ett äventyr för livet ska man självklart dela med den som står en närmast i livet....Kärlek till er båda! <3 <3




Kom ihåg mig?