balfotografering

Den översta bilden till höger kommer från den fantastiska fotografen Annika Svenmarck! En helt otrolig bröllopsfotograf som jag vill ha som min fotograf på mitt bröllop längre fram i framtiden. Gå in på hennes blogg och var berädda att bli tagna med storm, så vackra bilder.
 
Den 18 maj är det min tur att få gå på bal på gustavsberg i Uddevalla. Vid min sida kommer jag självklart att ha med mig min älskade Mathias och jag tror det kommer bli en toppenkväll med alla mina fantastiska vänner på plats. Kollaget ovanför är insporationen till fotograferingen jag vill ha innan. Har frågat min fina vän Josefine om hon vill ställa upp på detta, tror det kan bli riktigt bra bilder. Hon är ju så duktig så tvivlar inte en sekund på att det kommer bli som jag tänkt mig, men med hennes touch. Balklänningen är klar att hämta och den är så fin. Väldigt annorlunda men jag kunde inte låta bli!!
 
10 dagar kvar nu och hoppas, hoppas på en varm men molnig dag så bilderna blir sådär perfekta!



Kom ihåg mig?