En historia

 
Låt mig presentera Eddie Puskarich!
Eddie och jag har känt varandra sen 2008, då jag och mitt fotbollslag var i Danmark och spelade Dana cup. Han själv spelade i Stars N' Stripes, där hans pappa var tränare. Stars N' Stripes hade ett tjej och ett killag med sig som vi blev tajta med under veckan i Danmark. Har många fina minnen från Dana Cup. Åren efter har vi försökts att träffas varje sommar på Gothia Cup för att inte tappa kontakten. Här är en bild från första gången jag och mitt lag träffade Eddie och killarna från Stars N' Stripes. Minns det som om det vore igår! (Eddie är den näst längst ut till höger)
 
Under några år var Eddie en av dom finaste människorna jag kände.
Vi pratade varje dag och jag kunde prata med honom om allt. Bilden ovan är tagen 2010 och jag minns hur jag inte ville erkänna det för någon men jag var allt lite småkär i honom. Jag kommer ihåg när jag och Lisa var på Liseberg med honom och några från hans lag. Jag ville spendera så mycket tid som möjligt med honom att jag och Lisa var sekunder från att att missa sista bussen hem från Göteborg. Jag och Eddie planerade att jag skulle åka till honom i Texas till vintern. Hans mamma la till mig på Facebook och utan att hon ens träffat mig var hon så glad över att jag skulle komma. På min födelsedag fick jag ett handskrivet brev hemskickat till mig och ett halsband som var ingraverat "You are always in my heart. Forever, Eddie". Ja, ni hör ju vilken fin kille han är! Men tyvärr, av olika anledningar blev inte resan av!
 
Även om man kanske inte har samma känslor för varandra så ser jag fortfarande honom som en fantastisk vän som jag absolut vill hålla kontakten med. Det är en jäkla tur det finns Facebook och Skype nu för tiden så man kan prata oavsett distansen emellan.



Kom ihåg mig?