träningssnack

Kläderna kommer från Nelly, HM, Stadium, Gymgrossisten, Intersport och Nike
 
Blir inte träningar så mycket roligare när man har snygga och färgglada träningskläder?
Det tycker jag i alla fall! Att min fotboll har startat igen har verkligen satt igång träningshjärnan. Kände igår, när jag och min pojkvän var ute och sprang, att den där gamla fotbollskonditionen man hade för några år sedan är på god väg tillbaka! För tillfället tycker jag det räcker med 3-4 träningstillfällen i veckan. Så småningom kommer jag förhoppningsvis vilja öka det. Har ju faktiskt ett presentkort på tre tillfällen med en PT jag inte använt än (Mycket dåligt Frida!) men jag kan inte säga annat än att jag haft tankarna på annat än träning i höst! Så, när jag väl sätter igång med det så kommer det bli andra bullar!



Kom ihåg mig?