Saturday night

 
 
Gårdagen spenderades som sagt i Uddevalla med fina vänner.
Började kvällen med Lisa, Fannie och Pauline. Vi åt god tapas och bara pratade bort några timmar. Mycket och ta igen när man ses så sällan nu för tiden. Efter maten övertalade Pauline mig att dra en utgång i Uddevalla. Lisa och Fannie åkte hem, tråkigt nog, och jag och Pauline sparkade igång kvällen. Vi fick en sjukt rolig kväll med mycket dans och sjungande! Träffade även gamla ansikten som gjorde kvällen lite extra rolig! Imorse hade jag och Pauline en ordentlig frukost och adventsmys till Sex and the City. En riktigt härlig helg som jag snarast vill göra om!

Puss!

Åh vilken fin blogg och fina bilder, gör du gratis designer? :)

Svar: Tack snälla! Nej jag har lånat denna gratisdesign från sannasrum.se. Headern och bakgrunden har jag lagt dit själv :)
Frida Östberg




Kom ihåg mig?