Hair, hair, hair

 
Det är som om jag, bokstavligt talat, sitter och väntar på att mitt hår ska växa.
Det har ju (äntligen) börjat växa efter att mitt hår stått stilla i cirka tre års tid. Snacka om att jag fick igen för alla gången jag färgat, blekt och plattat mitt hår under flera års tid. Förstår verkligen att mitt hår totalhatade mig för det har knappt växt några centimeter alls under några år. Har det växt så har håret bryts av direkt. Jättetråkigt! Men efter att jag fick löshår förra julen så har jag låtit mina hår vara. Jag plattade mitt hår drygt en gång i månaden och det var så skönt och låta mitt hår vila. Idag, utan löshår, undviker jag fortfarande plattången så mycket jag bara kan. Jag har verkligen märkt skillnad på mitt hår. Både kvalité och längd! Så nu väntar jag bara tills det blir ännu längre helt enkelt. Är sugen på att göra en ombré, för det är så förbannat snyggt!



Kom ihåg mig?