runkeeper

 
Blev en kort vända i slingan idag på nästan 4 km. Körde även lite ryggövningar jag fått av min PT. Det är ju trots allt fredag och då fuskar vi lite! När jag joggar/går använder jag mig av Runkeeper som jag personligen tycker är den bästa appen till just iphone. Den sparar alla sina resultat så man kan se om man förbättras genom gångerna. Jag har försökt att sätta upp ett mål nu innan studenten (vilket kommer bli jäkligt svårt) att springa milen! Jag blir inte besviken om jag inte fixar det men det hade varit riktigt skoj att ha gjort ändå. På söndag är det träningsmatch mot Ljungskile/Groheds damlag, vilket ska bli väldigt spännande! Hoppas på ett jämnt men samtidigt tufft motstånd.
 
Ikväll blir det bara slapp framför tvn och ladda inför morgondagens högskoleprov. Gud vad jag egentligen inte orkar, men måste man så måste man. Har ju inte tid i höst att göra det så får har inte så mycket till val, håll tummarna för mig!

Om någon är intresserad hittar ni min tränings-lista när jag är ute och joggar eller går till gymmet HÄR. Älskar mina senaste låtar från "3LAU" och "The white panda", de är så jäkla bra. Länka gärna om du har en grym tränings-lista också!



Kom ihåg mig?