En vän att räkna med

 
Jag har verkligen världens finaste och underbaraste vän.
En försenad födelsedagspresent men det spelar ingen roll när det var den bästa presenten.
 
"Vi är heltenkelt förbannade grisar till att vara vänner föralltid (hur jobbigt det än må låta).
Jag menar, har vi någonsin bråkat över större grejer än hur hög volym man får spela stereon på eller vems fel det är att vi missar bussen till skolan.
Så självklart det är att jag döper mina simsgubbar till Sofie, lika självklart är det att du sitter i framsätet i mina föräldras bil. 
Du skulle aldrig få för dig att säga "häst" i mitt rum likaväl som jag aldrig skulle bjuda dig på kladdkaka."
 
Vi kan varandra utantll helt enkelt. Vi vet exakt vart vi har varandra trots att vi bor på varsin sida av Sverige. Vi  kommer alltid vara vänner, det är en sak som jag är helt säker på.
Fick även med ett jättefint armband också som ska vara vårat "vänskapsarmband". Hon har kors på sitt armband och jag har hjärtan på mitt. Tack vare det kommer jag alltid ha henne nära till hands. 
Min kompanjon, pirat, broscha och bästa vän. Fyfan vad du är bra och fyfan vad jag älskar dig.

Aww det va de sötaste!!

åååh, vad gulligt och gullig vän du har! :D




Kom ihåg mig?