ny design igen

Ja, då var det åter igen en ny design här på bloggen i hopp om att få lite motivation till att skriva.
Är dock fortfarande väldigt skeptiskt till min meny men får ge det lite mer betänktetid så kanske det lossnar snart hur den ska se ut! Vad har hänt då sen vi pratade senaste? Låter instagram-flödet hjälpa mig att visa det!
 
Jag har hittat en fantastisk balklänning (som tyvärr inte gör sig till rättvisa på bild!) 
 
Har börjat välja lite nyttigare mat genom att minska på kolhydrater och godsaker. Dock kan jag inte låta bli att det ska vara okej på helger med båda delarna!
 
Nu i SM-slutsspels tider var jag i Skandinavium och kollade på mitt favoritlag, Frölunda! Kollade tillsammans med min pojkvän och två av hans kompisar.
 
Firat fina Felicias 19 årsdag! Kolla vad duktig hon är på att göra tårta!! Tråkigt bara att jag inte tycker om choklad så jag kunde smaka den, men jag var nöjd bara av att titta på den!
 
Sist men inte minst, vår nya bil! Fullkomligt älskar den!!!



Kom ihåg mig?