The Lone Ranger

 
Igår var jag, Mathias och fyra kompisar på världspremiären av The Lone Ranger
Det blev helt klart en ny favoritfilm. En perfekt blandning av spänning, hemskt och humor. Johnny Depp slutar ju aldrig heller att förvåna, så otroligt bra han gör sin roll! Det känns inte att den är hela två och en halv timme heller, vilket är bra. Jag brukar ha lätt för att tröttna på filmer men inte denna som tur var! Så om ni är sugna på att gå på bio så kan jag verkligen rekomendera denna! Det är en riktig biofilm! Se trailern här
 
Ikväll åt jag middag med jobbet.
Det var väldigt trevligt. Avslutade mina tre lediga dagar perfekt med en trevlig middag på Skaldjurskrogen. Nästa vecka börjar jag jobba riktigt ordentligt med en dag ledigt i veckan så får se hur mycket det blir på bloggfronten! Men jag ska göra mitt bästa!



Kom ihåg mig?