funderingar

 
En bild med mig och mitt rapunzelhår.
Känns fortfarande lite som om jag har på mig en peruk när jag har i mitt löshår men jag antar att det är en vanesak. Ska testa att locka håret till imorgon så det ser lite mer naturligare ut än bara helt rakt.
 
En annan rolig sak!
Idag besökte vi Högskolan Väst i Trollhättan för att gå runt på deras mässa och även titta lite på andra högskolor/universitet. Trots att jag är så fruktansvärt skoltrött så blev jag faktiskt(!) sugen på att börja plugga snart. Jag är fortfarande osäker på vad jag vill plugga men det lutar åt något med journalistik. Vill nog även läsa några enskilda kurser som handlar om ekonomi. Det är ett helt universum det där med högskola/universitet... Vart ska man börja? Och hur kommer det sluta? Jag är har inte varit intresserad i att plugga vidare på något år och har därför inte satt mig in i någonting i det. Kanske bäst att börja göra det snart. Ska anmäla mig till högskoleprovet som är ett steg i rätt riktning!
 
Om en trekvart ska jag iväg och träna! Får rensa huvudet från all information jag fått idag och ge gärnet på crosstrainern istället. Låter bra! Sköt om er alla fina, puss!
 
------------------------------------------------------------------
EDIT: Headern är bara tillfällig. Ska ta lite nya bilder och slänga in lite färg i den här bloggen tänkte jag. Har ingen riktig idé än på hur det ska se ut men jag vet att det börjar bli dags för ett riktigt designbyte nu! Spännande!

högskolan väst är en jättebra högskola! men börja bara om du är säker på att du orkar med det, högskolan är väldigt jobbig! & sök lägenhet i tid :) för nästan ingen orkar pendla det är så värt de! Kanske att vi ses till hösten i skolan då, sök sök sök haha :)

Svar: Till hösten blir det inte, jag ska åka till Australien först i ett halvår och därefter får jag se vart jag hamnar! :) Trollhättan lockar mig tyvärr inte, skolan verkade det inte vara något fel på men jag vill bara komma iväg lite längre bort. Testa något helt nytt någon helt annat stans! :)
Frida Östberg




Kom ihåg mig?