Bilder

 
Tre ramar och tre väldigt betydelsefulla bilder.
Trots att det var sjuuukt svårt att välja av alla bilder jag framkallat så tycker jag det blev väldigt bra. Detta var dock den enkla delen. Nästa moment är att hitta en fin scrapbook som jag kan placera in resterande bilder i.
 
Jag har verkligen insett hur dålig man är på att använda bilderna man tar
Förr, när man inte hade digitalkamera, då var man alltid tvungen att framkalla bilderna man tog. Jag älskade och älskar än idag att sitta och bläddra i fotoalbum. Se hur mamma och pappa hade det när de var i min ålder, yngre eller äldre. Jag älskar och se mig själv när jag var liten. Hur man växer och minnas alla de saker vi gjorde. Jag vill i framtiden kunna sitta och bläddra i fotoalbum. Inte på en dator... Det känns så opersonligt på något sätt.



Kom ihåg mig?