påsklov

Äntligen har jag också påsklov!
Dessa fem dagar har varit intensiva och roliga samtidigt som dom varit påfrestande! Nu är jag glad över att jag tjänat ihop pengar och har framför mig några riktiga slappdagar. Träning, pojkvän och pluggning ska ske under veckan och sedan på lördag ser jag fram emot en kväll hos favoritkillen Max som fyller 18! I skrivande stund sitter jag och lyssnar på Tomas Ledin (tröttnar aldrig på hans låtar) och längtar till sommaren, det grillade köttet och ölen på sea lodge.
 
Vill passa på att be så mycket om ursäkt för alla tråkiga instagram-bilder. Måste bättra mig på att fota med kameran. Den står bara och dammar nu min lilla bebis och jag har riktigt dåligt samvete över det. Så, bättring på den fronten ska bli!
 

Fina kusten, havet och Väjern. Världens bästa ställe och bo på. // Ett litet hörn från mitt jobb! Se så fint vi har det och det känns som om jag kommer trivas sååå bra här i sommar! 



Kom ihåg mig?