Photoshoot

 
Så änglalik. Så vacker. Så omotståndlig. Så bra. I en liten dunge, i mitten av en äng hamnade vi när dessa bilder togs. Är verkligen skitnöjd med dem och jag hade verkligen turen som fick Pauline som modell. Bilderna togs i första hand till mitt projektarbete men jag tänker visa dem här också. Många bilder blev ju faktiskt riktigt, riktigt bra! Mycket tack vare Pauline självklart! Har mer bilder och visa allt eftersom. 
 
Kan aldrig lämna ett inlägg om Pauline utan att berätta vilken fin tjej hon är. Hon är tjejen man skrattar med. När det är tyst är det sällan en oförstådd tanke emellan oss. Vi förstår varandra. Hon är bestämd och ärlig. En tjej med ett hjärta större än oss alla. En riktig vän. Den som alltid kommer att ställa upp för en. Jag är så glad att jag har träffat den här tjejen och kommer ha henne i mitt liv för resten av mitt liv.   



Kom ihåg mig?