You complete me

 
Mitt hjärta. Du är den vackraste personen jag någonsin träffat. I alla kategorier. Du har det vackraste yttre och ett ännu vackrare inre. Kommer nog aldrig finna någon mer godhjärtad än vad du är. När du kysser min hals, andas upp mot mitt öra och viskar att du älskar mig tror jag nästan att det är för bra för att vara sant. När du säger inför dina vänner, "Är hon inte det vackraste du sett?", skriker mitt hjärta inombords. Ett skrik jag skulle vilja jämföra med Ronja Rövardotters vårskrik. 
 
Det där med att vi bara varit officiellt tillsammans i två månader nu är egentligen inte så relevant. Om man ska se helheten så har det varit "vi" sen i februari. I början ville jag inte erkänna för någon, inte ens mig själv, att jag tyckte om dig. Eller snarare att jag var fullständigt galen i dig. Jag kände på mig det tidigt att du inte bara var en lek eller något tillfälligt. Jag insåg ganska snart att du är någon jag kan se i min framtid.  Idag känns det. Det känns i hela kroppen att jag älskar dig. Jag vill visa dig inför hela världen. Det gör ont i hjärtat så mycket jag känner för dig. Du kompletterar mig och jag kompletterar dig.
 
Vår resa till Spanien fick mig verkligen att inse hur bra vi faktiskt har det tillsammans. Att inte glömma bort all kärlek och samtidigt kunna sammarbeta och ta oss an olika situationer tillsammans är absolut något positivt. Något att hålla hårt om helt enkelt. Och tro mig, den här killen släpper jag inte i första taget. Det är med dig jag skrattar med för att jag är så lycklig. 



Kom ihåg mig?