summering

Årets bästa har varit att jag träffat min själsfrände. Åtminstonde känns det så i hela min kropp. Den 16 maj blev han min på riktigt och jag har inte tvivlat på oss en sekund sen dess. 
 
Årets sämsta är lite svårare. Har svårt att komma på något faktiskt!
 
Årets höjdpunkt var Köpenhamn med mina tjejer och Spanien med min älskling! Kan inte bara välja ett av dem. Var i Köpenhamn i September och såg Lady Gaga live och det var en makalöst grym konsert, hade så gärna velat göra om det! Även veckan i juli i Spanien var så bra. Hade världens bästa väder och vecka!
 
Årets händelse måste jag säga var min 18 årsdag! I stora hela var det en grym kväll och jag är så glad att jag har så fina vänner omkring mig!
 
Mest stolt över mitt körkort! Jag gjorde en egen liten intensivkurs på en månad och jag har aldrig varit så lättnad över något som jag var över mitt körkort. Vilken känsla! 
 
Det som inte blev som jag tänkt mig var att jag inte fått något helgjobb. Behöver ju pengar!!
 
Årets kärlek nämnde jag förut. Men iår har även jag haft en del kändiscrusher. Channing Tatum, Cimon Lundberg och Ryan Gosling är mina tre musketörer jag hade gjort vad som helst för att få sätta tänderna i. Mmmmmmmm!!
 
Förväntningarna på 2013 är många! Studentresa, bal och studenten ligger just nu i fokus. Ska bli ett förbannat bra första halvår och därefter börjar äventyret. Är sugen på Australien som antingen au pair eller bara jobba och leva. Får se vart jag hamnar!
 
Nyårslöfte är inget jag håller men det är det gamla vanliga. Att träna, leva och älska!
 
 



Kom ihåg mig?